نحوه تصویربرداری و عکاسی داخل جشن

در اینجا ما به شما چگونگی تصویربرداری داخل جشن و عکاسی داخل جشن را توسط آتلیه آدینه خواهیم گفت.

آتلیه عکس عروس اصفهان

نحوه تصویربرداری داخل جشن و عکاسی داخل جشن

پس از اینکه اکیپ عکاسی کار عکسبرداری عروس و داماد را در آتلیه  به اتمام رساندند عروس و داماد به همراه اکیپ فیلمبرداری و عکاسی راهی مراسم جشن خود می شوند و روال کلی مراسم از ابتدا تا انتها توسط عکاس و فیلمبرار به شرح ذیل ضبط میگردد.

نحوه برنامه ریزی جشن عقد یا عروسی :

  • تصویربرداری از ورودی عروس و داماد با کلیه تجهیزات از چندین زاویه متفاوت

  • تصویربرداری از کلیه تزئینات و هزینه های انجام شده در داخل تالار یا باغ

  • تصویربرداری رقص تانگو عروس و داماد همراه با آموزش قبلی توسط فیلمبردار

  • تصویربرداری از کلیه مهمانان و مدعوین جشن

  • تصویربرداری رقصهای دسته جمعی و رقصهای شاد عروس و داماد

  • برنامه ریزی جهت خوش امد گوئی از تک تک افراد و دادن یادبودهای جشن به مدعوین (که آتلیه آنها را فراهم می نماید و به صورت اشانتیون به عروس و داماد می دهد تا به مهمانها دهند )

  • ضبط لحظه های شکاری توسط تصویربردار از گونه های مختلف جشن (که پس ان کلیپی شاد و مهیج از آن زده شود)

  • ضبط مصاحبه های شاد از فامیل های درجه 1 و 2 عروس و داماد

نکاتی درمورد ژست عکاسی از عروس و نحوه خوش عکس شدن و خوب ژست گرفتن در روزجشن عروسی

در اینجا به شما خواهیم گفت که چگونه در آتلیه آدینه در روز جشن عروسی تان خوش عکس و خوش ژست گردید .  وزیباترین عروس در عکسهایتان جلوه کنین. که همه از دیدن عکسهایتان حیرت کنن!!!!  

یکی از بزرگ ترین چالش های پیش روی عروس خانم ها در روز عروسی ، نحوه ایستادن و لبخند زدن و ژست گرفتن روبروی دوربین هاست. چه ژست گرفتن برای عکس های حرفه ای که در آتلیه گرفته می شوند و چه برای عکس هایی که مهمانان با موبایل و تبلت و دوربین های خانگی برای یادگاری با عروس خانم می گیرند. پرواضح است که عروس خانم ها می خواهند توی عکس بدرخشند، بهترین ژست عکس عروس را داشته باشند و پرنسس بلاعوض آن شب باشند و زیباتر از همیشه در عکس های بزرگ ترین شب زندگی شان جاویدان و ثبت شوند.
اصلا نگران نباشید. ما نکته هایی طلایی ژست گرفتن روبروی دوربین ها را به شما می آموزیم که با به کار گرفتن آن ها زیباتر و خوش تیپ تر و خوش اندام تر از همیشه در عکس ها ظاهر شوید و بدرخشید.

۱- قبل از سر رسیدن روز جشن ، توی خانه و جلوی آینه ژست های سلبریتی ها را تمرین کنید. سلبریتی ها خوب می دانند چگونه روبروی دوربین بایستند تا حداقل ده کیلو لاغر تر به نظر برسند. حرکات آن ها را تقلید کنید تا کم کم بدنتان انعطاف پذیری لازم برای انجام ژست های مختلف به دست بیاورد. برای شروع می توانید این تمرینات را انجام دهید: ۱- مقابل آینه بایستید. ۴۵ درجه کمر خود را به سمت چپ یا راست بگردانید . همزمان باسن خود را همراه با چرخش و انحنای کمر بچرخانید. ۲- وزن خود را روی پای عقب بیندازید. ۳- پای دیگر خود را به طرف جلو بکشید .۴- زانوی خود را اندکی پایین بیاورید تا خیلی بدنتان سفت و مصنوعی به نظر نرسد. ۴- یک دست خود را به کمر قرار داده و شکم را منقبض کرده و جمع کنید

۲- اکثر لباس های عروس بی آستین هستند. موقع پوشیدن این لباس ، عروس ها ناخوداگاه تمایل دارند دست های خود را نزدیک بدن نگاه دارند یا به پشت خود پنهان کنند. باید توجه کنید که این امر باعث بزرگ تر به نظر رسیدن بازوهای شما و پهن تر به نظر رسیدن شانه هایتان می شود. بنابراین سعی کنید بازوها و آرنج ها را اندکی با فاصله و دورتر از بدن قرار دهید

۳- عضلات چهره خود را رها و ریلکس کنید . اگر احساس کردید بخاطر لبخندزدن های متعدد هنگام عکسبرداری و فیلمبرداری عضلات صورت شما سخت و ماسیده شده است ، به عضلات خود استراحت دهید. برای چندثانیه ای آن ها را منبسط و رها کنید . چشمان خود را ببندید و اجازه دهید عضلات لب ها و گونه هایتان به حالت اولیه برگردد. حتی می توانید از عکاستان خواهش کنید زمانی که سرتان پایین است و چشم ها را بسته اید از شما عکس بگیرد. یقینا عکس بی نظیری خواهد شد. اینها همه ایده هایی ساده اما بینظیر برای ژست عکس عروس هستند!

۴- با چشم هایتان لبخند بزنید. گاهی می توانید خنده روی لبانتان را کمتر کنید. مثلا ژست عکس عروس جدی بگیرید و همراه با تلالو و نشاط توی چشم هایتان لبخند بزنید.

۵- از افتادن غبغب خود خودداری کنید. اغلب برجسته افتادن غبغب در عکس ها هرکسی حتی لاغر ترین عروس ها را هم ناراحت می کند. برای جلوگیری از این امر، گردن خود را ایستاده نگاه داشته و همزمان سرتان را به سمتی بچرخانید و غبغب را بالا بکشید. روش دیگر این است که سعی کنید کل سطح زبانتان را به سقف بالایی دهان بچسبانید.

۶- موقع ایستادن راست و محکم بایستید . هرگز قوز نکنید. شانه های خود را عقب کشیده و قسمت سینه را باز نگه دارید.فراموش نکنید که عضلات شکم خود را منقبض کرده و جمع کنید.

از معجزه لبخند غافل نشوید. خوب بدانید که هیچ وقت لبخندها و خنده های مصنوعی در ژست عکس عروس عکس درخشان نیستند و حس مصنوعی بودن را به بیننده القا می کنند. خندیدن را احساس کنید و بعد بخندید. شاد باشید و بدانید که این لبخند واقعی خودتان است که عکس شما را جذاب تر و عمیق تر و زیبا تر می کند.

به دلیل تابعیت از قوانین جمهوری اسلامی از گذاشتن عکسهای  عروس و داماد در سایت  معذوریم .


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کمک نیاز دارید? چت از طریق واتساپ