پیشنهادهای جالب «شلی پالسون» عکاس حرفه‌ای عروس، برای زوج های جوان

«شلی پالسون» یک عکاس متخصص عروس در امریکاست که پیشنهادهایش برای زیباتر شدن عکس‌های مراسم عروسی را با تمام عروس و دامادهایی که در آستانه رفتن به خانه بخت هستند، در میان گذاشته‌ است تا شما هم بتوانید برترین آلبوم عروس را داشته باشید.

زمان کافی برای ثبت عکس در اختیار عکاستان قرار دهید

احتمالا دوست ندارید که در روز عروسیتان مدام در عجله و استرس باشید. به همین دلیل دقیقاً برنامه و موعد خودتان را با عکاستان هماهنگ کنید. تا مطمئن شوید که فرصت کافی برای ثبت عکس‌های تکی و دو نفره در زوایای مختلف دارید. اغلب عروسها ساعتها درگیر نحوه آرایش و میکاپ خود در روز عروسی هستند غافل از آنکه زمان کافی برای عکاسی اهمیت بسیار بیشتری نسبت به میکاپ دارد!

تور بلند و نازکی را انتخاب کنید

انتخاب تور بلند ایده‌های خلاقانه‌تری برای دریافت ژست‌های دو نفره یا حتی تکی به عکاس شما می‌دهد. در حقیقت تور بلند که به راحتی در باد رها شود، وسیله جذابی برای زیباتر کردن عکس‌های عروسی است.

لحظات ویژه را به عکاس یادآوری کنید

عکاس شما هر هنری داشته باشد قطعا از توانایی احضار ذهن شما برخوردار نیست! پس اگر تصمیم دارید از لحظه‌های خاص مراسم عکس داشته باشید، این سوژه را از پیش با او در میان بگذارید و در روز مراسم لیستی از این لحظه‌های مهم در اختیار عکاس خود قرار دهید.

آرامش خود را در روز عروسی حفظ کنید و تا پایان شب از آن لذت ببرید

روز عروسی شما باید از بهترین روزهای حیات شما باشد! زوج‌هایی که می‌توانند این استرس و اضطراب را کنار بگذارند و از روز خود و بودن در کنار عزیزانشان لذت ببرند ، عکسهای زیباتر و بهتری هم خواهند داشت.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کمک نیاز دارید? چت از طریق واتساپ