عکاسی بارداری به تصویر کشیدن یکی از باشکوهترین شاهکارهای خلقت و ثبت نو شدن، زایش و عشق مادرانه است. آتلیه باردرای یکی از شغل های در حال رشد برای عکاسان حرفه ای  به شمار می رود. اما مستندسازی این دوران شیرین حاملگی و بارداری می تواند یک موضوع مهم و چالش برانگیز باشد. با این حال با کمی حساسیت و دقت در گرفتن عکس ها، عکس بارداری آدینه آتلیه بارداری در اصفهان نه تنها می تواند باعث شود که آن خانم باردار عکس هایش را برای همیشه عزیز و گرامی بشمارد بلکه تجربه ای خواهد شد که آنها هرگز فراموش نخواهند کرد و در نگاه خوش بینانه به دیگران نیز نمونه عکس بارداری را توصیه خواهند کرد.یکی ا زمواردی که زوجهای جوان د راین دوران و دوران بعد از زایمان با آن روبرو هستند بحث تعیین جنسیت و بعد عکاسی از کودک می باشد .جهت گرفتن اطلاعات بیشتر در این زمینه با کلیک کردن بر منوهای زیر م یتوانید اطلاعات و نمونه کارهای بیشتر رو ببینید .

جالب اینجاست که تا چند سال پیش آتلیه بارداری در اصفهان و شهرهای دیگر هنوز جایگاهی نداشت ولی اکنون آتلیه بارداری درجایگاه مهم و ویژه ای پیدا کرده است . به طوریکه مردم برا ی گرفتن عکس بارداری و حاملگی در اصفهان درصدد هستند که اینکار حتما میبایست در آتلیه تخصصی بارداری انجام شود.

مانند تمامی عکسهای دیگر مثل عکس اسپرت و عروس , یک خانم باردار می خواهد تا در دوران بارداری خود مجلل و زیبا به نظر برسد.به همین منظور آتلیه آدینه به عنوان اولین آتلیه بارداری مواردی را برای شما خانمهای محترم در متنهای زیر بیان میکند تا شما هم مثل دیگر خانمها زیبا و جذاب در عکسهای بارداری به نظر برسید.ما نکاتی مهمی را که در هنگام عکاسی بارداری باید لحاظ کنیم بیان می کنیم.

نکات عکاسی بارداری برای قبل و در حین عکس گرفتن

1- هفت ماهگی دوران خوبی برای آتلیه بارداری یا همان عکاسی بارداری یا حاملگی می باشد . با رعایت این
نکته مادر باردار بهترین دوران بارداری خود را هنگام عکاسی خواهد داشت . در دوران هشت یا نه ماهگی ممکن است او احساس شدید خستگی و ناتوانی در دوران بارداری داشته باشد و از شکل خود زیاد راضی نباشد . که البته این  امری طبیعی است و باعث کاهش اعتماد به نفس می شود , چرا که اعتماد به نفس کلیدی ترین نکته در حین عکاسی بارداری یا حاملگی می باشد.
2- مخاطب خود را تشویق کنید تا آرایش خود را مثل همیشه دقیق و سر صبر انجام دهد . تا اعتماد به نفس و خاص بودن همیشگی را برای آتلیه بارداری داشته باشد . حتی می توانید از یک دوست درخواست کنید تا أرایش را برای مخاطب شما انجام دهد .حالا عزیزان یه نکته ای خدمتتون بگم که عکاسان خانم هنگام آتلیه بارداری تخصص ویژه ای در آرایش خانمهای باردار دارند. و اغلب موارد نیاز نیست که شما به آرایشگاه برویدو همینجا در حد نیاز شما شما آرایش می شوید.
3- به مخاطب خود  سراپاگوش دهید و به او احساس آرامش و امنیت را منتقل کنید تا اینکه بخواهید باردار بودن او را های لایت کنید. در آتلیه بارداری آدینه اصفهان عکاسان بدون اینکه باردار بودن خانمها را پررنگ کنند خیلی زیبا سعی میکنند تا با خانم باردار مثل یک خانمی که آمده عکس اسپرت بگیرد رفتار کنند تا از هر گونه استرسی هنگام آتلیه بارداری به دور باشد.
4-از زاویه بالا عکس برداری بارداری را انجام دهید تا زیباتر به نظر برسد. و برجسگی شکم بیشترنمایان باشد.
 
5- اگر شما تصمیم گرفته اید تا از مخاطب خود در خانه خود عکس برداری کنید , اطمینان پیدا کنید که فضاهای درهم و برهم را به خوبی پوشانده اید . معمولا اتاق خواب جای خوبی برای عکاسی بارداری می باشد. مخصوصا اگر اتاق خواب خود نوزاد باشد.
6- به حرف زدن با مخاطب خود بپردازید و به اعتماد به نفس قوی بدهید که چقدر در این دوران بارداری زیبا و جذاب به نظر می رسد. همچینین اگر پدر نیز در آن مکان حضور دارد از او درخواست کنید که با بودن در کنار همسرش در عکس بارداری به مخاطب اطمینان دوباره بدهد.
7- همیشه عکاسی بارداری را به صورت رنگی انجام دهید !! خیلی از مخاطبان در ابتدا درخواست عکس سیاه و سفید را دارند , اما این مهم است که شما عکس برداری رنگی از بارداری انجام دهید زیرا شما هر دو مورد رنگی و سیاه سفید را در مراحل بعداز آتلیه بارداری و در هنگام رتوش و طراحی دارید!!! پس بنابراین اگر آنها نظرشان را تغییر دهند شما براحتی این تبدیل را انجام می دهید.
8- از مخاطب خود درخواست کنید تا یک پیراهن یا یک جامه بلند برای آتلیه بارداری همراه با خود بیاورد . بنابراین او می تواند بین عکس های لباس هایش را تعویض کند. لباس ها به خانم بادرار کمک خواهند کرد تا احساس آرامش کند.
9- اگر خارج از خانه را برای عکاسی بارداری انتخاب کرده اید , سعی کنید یک عکس نیم رخ با در معرض قرار دادن پس زمینه بگیرید . این نمونه عکس های بارداری همیشه محبوب تر هستند

جهت دیدن نمونه عکس های بارداری با آتلیه آدینه تماس بگیرد.

اگر شما به دنبال بهترین ها هستید ،  آتلیه عکاسی و عکس بارداری آدینه اصفهان به صورت تخصصی اماده عکاسی از شما عزیزان می باشد. همچنین اتلیه آدینه عکاسی بارداری در منزل و خانه در اصفهان را توسط عکاسان حرفه ای خانم انجام می دهد.بارداری بهترین دوران زندگی یک مادر است پس چرا این لحظات شیرین را ثبت نکیند؟!!یک خانم قبل از بارداری همیشه در حال یادگیری آن است که چگونه یک انسان خوب باشد، اما بارداری به او می آموزد که چگونه یک مادر خوب باشد!! یک مادر تمام لحظات سخت بارداری را تحمل می کند ، چون می داندکه وقتی نوزادش به دنیا بیاید به مقدار خیلی زیادی خوشحالی و لذت را تجربه خواهد کرد!!بهترین تبریک برای یک مادر باردار این است که به او بگوییم، بارداری تو را به عنوان یک شخص تغییر خواهد داد تا با پیدا کردن دلایل تازه ای به خود عشق بورزی!! . بارداری به تو یاد خواهد داد تا ارزش و قدر خود را به عنوان یک مادر فداکار بدانی .عکاسی بارداری هنوز هم به مقدار زیادی نا شناخته و نا مفهوم است.عکاسان حرفه ای ما در آتلیه بارداری آدینه امیدوارند که در لحظاتی به یادماندنی را در کنار نوزادان کوچک شما برای شما ثبت کنند .

آتلیه عکس و عکاسی دوران بارداری و حاملگی در استودیو آدینه در اصفهان

فرقی نمی کند که شما در شرق اصفهان یا غرب یا شمال یا مرکز اصفهان هستید .  آتلیه عکس آدینه اصفهان می تواند لحظات بارداری شما را خاص برایتان ثبت کند تا برای همیشه در ذهنتان این لحظات شیرین حاملگی ، خاص ثبت شوند!!
یک مادر در دوران و حیات بارداری خود بیشترین مراقبت ها را به خاطر نوزادش به عمل می آورد. بارداری بهترین دوران زندگی یک مادر است پس چرا این لحظات شیرین را ثبت نکیند؟!!
  آتلیه آدینه بهترین و کاملترین آتلیه بارداری در اصفهان است ، اگر شما به دنبال آتلیه عکاسی بارداری با عکاس حرفه ای خانم در شرق اصفهان یا در شمال و غرب و مرکز اصفهان هستید ،آتلیه عکاسی بارداری آدینه اصفهان می تواند لحظات به یادماندنی و شیرین و خوب را در دوران حاملگی برای شما ثبت کند!!

مقاله عکاسی بارداری و حاملگی

این روزها عکاسی بارداری و حاملگی در اصفهان به یکی از عکاسی های پرطرفداردر بین خانم های باردار یا حامله تبدیل شده است و به تبع آن انتخاب آتلیه تخصصی بارداری نیز چالشی برای خانم های باردار شده است. در چندین سال اخیر و با پیشرفت تکنولوژی و به تبع آن ، پیشرفت کار عکاسی ،‌ عکاسی جدیدی به نام عکاسی بارداری مطرح شده است . در این میان مردم نظرات مختلفی در مورد عکاسی از دوران بارداری و حاملگی دارند.عده‌ای بر این باور و عقیده هستند که آیا یک مادر و یک خانم با آن ظاهر و در این دوران سخت ، چه زیبایی و چه قشنگی در عکس خواهد داشت!!! واقعاً تأسف بار است که این جملات و این عقیده ها را هنوز که در قرن بیست و یک هستیم ، می شنویم. یک مادر در دوران حاملگی خود تمام سختی‌ها و محدودیت‌ها را به جان می‌خرد تا جنینی که در شکم خود حمل می‌کند ، به سالم ترین و زیباترین شکل چشم به جهان بگشاید!!اما اگر بخواهیم صادقانه قضاوت کنیم ، ثبت لحظات این دوران سخت بارداری حق طبیعی یک مادر است و او تا آخر عمر خود این لحظات سخت اما شیرین را به یاد خواهد داشت و هرگز فراموش نمی کند برای این کار آتلیه عکاسی بارداری کار عکاسی دوران بارداری و حاملگی را انجام می‌دهد .  آتلیه بارداری آدینه اصفهان نیز به صورت تخصصی و با کادر حرفه‌ای عکاسی نیز یک آتلیه عکس بارداری خوب در تهران به شمار می رود.آتلیه عکس آدینه کار خود را در سال 1378 به صورت تخصصی و با استفاده از عکاسان حرفه‌ای شروع کرد. در آتلیه آدینه شما می‌توانید نیز از نمونه عکس های دوران بارداری دیدن کنید و پس از مشاهده نمونه عکس‌های آتلیه بارداری در آتلیه آدینه، وقت خود را رزرو نمایید و از امکانات آتلیه آدینه شامل دو طبقه آتلیه مجهز و مدرن و تخصصی بارداری و همچنین انتخاب  عکاسی حرفه‌ای استفاده کنید. این قابلیت‌ها و امکانات در آتلیه آدینه اصفهان  باعث شده است که ما به عنوان یک آتلیه تخصصی بارداری در اصفهان به شمار بیاییم. و جزو آتلیه های مطرح و مهم در این رشته باشیم.همچنین اگر خانم‌های باردار محترم می‌خواهند عکاسی بارداری را در منزل خود و حتی در اتاق کودک خود انجام دهند و دیگر به  آتلیه آدینه نیایند، در این مورد هم می‌توانند عکاسی بارداری در منزل در اصفهان را به عکاسان حرفه‌ای و کادر مجرب  آتلیه آدینه با خیال راحت بسپارند. پس حتما با ما مشاوره کنین تا بهترین عکسهای بارداری را در  بهترین آتلیه بارداری اصفهان به خود اختصاص دهید.

جدیدترین مدل ها و ژست های آتلیه عکس بارداری

نمونه عکس بارداری آدینه را اگر مشاهده فرمایید به این مهم دست پیدا خواهید کرد که مدل عکس بارداری ها و ژست های بارداری جدید در آتلیه آدینه همگی بروز و همگام با عکسهای بارداری جدید در دنیا میباشد. برای دیدن ژست عکس بارداری و همچنین مشاهده مدل عکس بارداری با هماهنگی قبلی خانم های می توانند به دفتر آتلیه آدینه آمده و مدل ها و ژست های بارداری را مشاهده نمایند.
آتلیه بارداری آدینه اصفهان طرح ویژه ای جهت عکسبرداری از خانم های باردار از دوران بارداری تا به دنیا آوردن نوزاد و پس از آن دارد که آلبوم ویژه ای در این خصوص فراهم آورده که به صورت اشانتیون به خانواده های محترم ارائه میدهد.
برای عکس گرفتن حرفه ای با ژستهای متفاوت و ژست عکس حاملگی باید از ایده های زیبا و جدید استفاده نمایید تا یک عکس بی نظیری داشته باشید. همچنین بدانید که بهترین زمان برای عکس حاملگی، باید شکم مادر به شکل گرد پیدا کند (جنین در سی هفتگی) که در این زمان برای عکس گرفتن بسیار خوب و عالی است.
کمک نیاز دارید? چت از طریق واتساپ