فرمالیته عروسی  یا  Prewedding  چیست ؟

سوالی که ممکنه با دیدن بخشی از سایت برای شما پیش بیاد اینه که اصلا عکاسی و فیلمبرداری فرمالیته عروسی چیست؟

حتما باید همه انجام بدن؟

محل برگزاری فرمالیته کجا باشد ؟

هزینه فرمالیته عروسی به چه صورت است ؟

چه فصلی مناسبه فرمالیته عروسی هست ؟

فرمالیته عروسی به این معناست که قبل از مراسم اصلی تان عروس و دامادهای عزیز اصفهانی می توانن یه روزی غیر از روز عروسیشون عکس و فیلم های خود را بگیرن که این می تونه قبل یا بعد از عروسی باشد .

دلیل انتخاب کلیپ و عکاسی فرمالیته عروس دامادها در اصفهان

عروس و داماد در روز عروسی شان بدلیل اینکه استرس زیادی بابت به موقع آماده شدن در آرایشگاه  موندن در ترافیک و دیر رسیدن به آتلیه و در نتیجه دیر رسیدن به باغ و مهمانها را دارند چند  سالیست که عکاسی فرمالیته جزو پکیج های اصلی آتلیه  عروسی آدینه قرار گرفته است .

میشه بگیم دومین مزایای عکاسی فرمالیته اینه که در هر فصلی که خود عروس و داماد اصفهانی مایل باشند می توانن این کار را انجام دهند . مثلا عروسیشون زمستان هست اما دوست دارند عکاسی فرمالیتشون در بهار یا تابستان باشد که به مناطق سردسیر مانند شهرکرد بروند .

کلیپ فرمالیته در شهرکرد زیبایی خاص خودش را برای عروس دامادها در اصفهان دارد چرا که نزدیک به شهر اصفهان میباشد و فاصله زیادی تا اصفهان ندارد و در عرض یک صبح تا شب میتوانند کلیه کلیپها و عکاسی خود را در مناطق مخصوص کلیپ و عکس فرمالیته در شهرکرد انجام دهند بنابراین فیلمبرداری و ساخت کلیپ وعکاسی فرمالیته این امکان را به زوج های جوان اصفهانی در آتلیه آدینه می دهدکه بتوانند در نزدیکترین مکان مانند شهرکرد هم کلیپ و عکاسی فرمالیته خود را به بهترین شکل ممکن داشته باشند.

در مراسم فرمالیته عروس و داماد در اصفهان هیچگونه محدودیتی از نظر اینکه چه سبک لباسی بپوشن یا چه سبک آرایشی را انجام بدهند وجود ندارد .چون این روز ,مال شماست و می توانید هر سبک و مدلی که مدنظرتان است اجرا کنید .

و اما آتلیه آدینه قراردادهایی با مراکز آرایشگاه و لباس عروسهای برند اصفهان تنظیم کرده که بتواند آرایشگر و لباس عروس را با نازلترین قیمت در محل عکاسی فرمالیته حاضر نماید تا عروس دامادها در رفاه کامل آرایش خود را در محل با انتخاب سلیقه خود انجام دهند.

گزینه انتخاب لباس فرمالیته عروس

عروس خانوم های عزیز اصفهانی می تواند در عکاسی فرمالیته از یه لباس ساده و سفید استفاده کند چون این پیراهن باید راحت تر از پیراهن عروسی باشد تا عروس بتواند راحت تر حرکت کند و حس راحتی داشته باشد . زیباترین لباس فرمالیته می تونه لباسهای سبک بوهو باشد که با کمک تورهای حریر ابریشم و پارچه های ساده دوخته می شود .

پوشیدن لباسهایی برنگ شیری یا سفید که با پارچه حریر یا تور گیپور خامه دوزی شده باشد می تواند یکی از قشنگترین گزینه های انتخاب لباس برای مراسم فرمالیته باشد. البته کوتاه یا بلند بودن لباس به سلیقه عروس خانوم برمیگردد.

لباس جین : ترکیب رنگ جین با سفید یکی از بهترین گزینه ها برای عکس های اسپرت فرمالیته می باشد .

اگر عکاسی و فیلمبرداری فرمالیته تون در جنگل هست پیشنهاد میکنیم لباسهای رنگی مخصوصا زرد و نارنجی و یا از لباسهایی که طرحهای گل گلی دارند استفاده کنید .

انتخاب لباس داماد

مورد حایز اهمیت دیگر در فرمالیته عروسی اینست که تا جاییکه امکان دارد لباس داماد با لباس عروس ههمخوانی داشته باشد. مثلا هر دو ست جین بپوشند و یا پیراهن های هاوایی با شلوارک .

مواردی مثل جلیقه ،پیراهن ،شلوار کلاسیک و اکسسوری باعث جذابیت و زیباتر شدن شما می شود . همچنین پوشیدن کت تک با جلیقه هم می تونه یکی از آیتم های ست شدن با عروس خانم باشد اما استفاده از کراوات و پاپیون را به روز عروسی موکول کنید و سعی کنید به جای پایون یا کروات از ساسبند استفاده کنید تا هم زیباتر و هم کار آمدتر باشد.

آرایش و میکاپ فرمالیته عروس

آرایش فرمالیته بطور معمول سبک و ساده است . در واقع نوع آرایش باید با روز عروسی کاملا فرق داشته باشد .

یکی از انواع آرایش عروس برای کلیپ و عکسهای فرمالیته میکاپ نود (Nude )است . در این نوع میکاپ هدف پوشاندن نقص های جزِیی صورت است . آرایش های براق مناسب کلیپ و عکسهای فرمالیته نمی باشد .

نکته مهم دیگر که نباید فراموش کنید موهای شما هستند که جلوه ای خاص به چهره تان می بخشند . برای روز فرمالیته مدل موی خاصی وجود ندارد . هر مدل مویی که دوست دارید و با نوع لباس شما همخوانی دارد می توانید پیاده سازی کنید .

برای آرایش موهایتان می توانید از اکسسوری هایی مانند تل فانتزی  و گیره های هم رنگ و یا متناسب با لباس و یا فر کردن موها بستن کامل موها استفاده کرد .

احتیاجی نیست آرایش فرمالیته از ماندگاری بسیار بالایی برخوردار باشد فقط کافیه چند ساعتی روی صورتتان فیکس بماند.

انتخاب مکان برگزاری فرمالیته

ممکن است برای شما این سوال پیش آمده باشد که برای کلیپ فرمالیته عروسی کجا برم ؟ هر منطقه ای با توجه به فصل خودش زیباست اما در کنار طبیعت وجود یک تیم حرفه ای و خلاق می تونه در هر چه قشنگ تر شدن کلیپ و عکس های فرمالیته موثر باشد .

کلیپ فرمالیته عروسی آدینه در نقاط مختلفی برگزار میگردد که اول از همه باید به سلیقه عروس و دامادها توجه کرد و دوم فصلی که تصمیم به گرفتن عکاسی و فیلمبرداری فرمالیته تمایل دارند .

از شمال گرفته تا جنوب ، مناطق زیبای کویری و یا مناطق سرسبز و کوهستانی شهرکرد و یا حتی جزیره زیبای کیش و قشم

هر کجا که زوج های جوان اصفهانی مایل باشند تیم حرفه ای و با تجربه آدینه در کنار شما هستند تا لحظات به یادماندنی را برای شما به ثبت برسانند .

در حقیقت آتلیه عروسی و تیم ماهر عکاسی و تصویربرداری آدینه اصلی ترین عامل جذابیت فیلم فرمالیته زوج های جوان اصفهانی می باشد .و میتواند در مکانهای مختف ذیل کلیپ و عکاسی فرمالیته را انجام دهد .

1 . ساخت کلیپ و عکاسی فرمالیته در قشم و کیش

قشم و کیش دوتا از گزینه های بسیار زیبا جهت تهیه کلیپ و عکاسی فرمالیته می باشد . شما می توانید عکسهایی بسیار زیبا و تک در سواحل نارنجی رنگ قشم ، صخره های سنگی و ساحل شنی قشم تهیه کنید .

کیش که با نوع پوشش گیاهی خاص خود ، جلوه بسیار زیبایی به کلیپ و عکسهای فرمالیته شما زوج های عزیز اصفهانی می دهد.

2. ساخت کلیپ و عکاسی فرمالیته در کویر مرنجاب و زفره

کویر یکی دیگر از لوکیشن های بسیار جذاب برای فیلمبرداری و عکاسی فرمالیته می باشد . اما از کویر فقط در فصل سرد میشه استفاده کرد چون در غیر اینصورت گرمای کویر طاقت فرساست.

از رنگهای شاد و لباس های اسپورت و رسمی برای عکاسی فرمالیته در کویر استفاده بکنید تا جلوه ای خاص به عکسهای شما ببخشد .

3 . ساخت کلیپ و عکاسی فرمالیته در شمال

کلیپ فرمالیته شمال شامله سواحل  زیبای دریای خزر ، جنگل های سرسبز ، دریاچه های بکر می باشد . شمال کشور جزو لوکیشن هایی است که در تمام فصول زیباست و می تونید کلیپ و عکاسی فرمالیته خود را در آنجا به ثبت برسانید.

4 . ساخت کلیپ و عکاسی فرمالیته در ترکیه

یکی از مکانهایی که در سالهای اخیر بعضی از عروس و دامادهای اصفهانی برای عکس و فیلم عروسی فرمالیته خود انتخاب میکنن ، کشور ترکیه و بیشتر استانبول می باشد .

استانبول شهری تاریخی ،مدرن ، و دارای بخش آسیایی و اروپایی است . و در کنار اینها طبیعت بسیار زیبا همراه با سواحل فوق الهاده و منحصر بفرد است . وجود فضاهای سنتی و قدیمی و طبیعت بکر و فوق الهاده استانبول در کنار مناطق ودرن ، بستر فوق العاده ای را برای خلق تصاویر و ویدیوهای بسیار جذاب را برای شما زوج های جوان اصفهانی فراهم می آورد .

5 . ساخت کلیپ و عکاسی فرمالیته در چابهار

چابهار بخاطر طبیعت زیبا ، تالابها ، سواحل زیباغ و مسحور کننده ، وجود باغهای انبه و موز بعنوان یکی از مکانها یا لوکیشن های جذاب برای عکس و فیلمبرداری فرمالیته برای عروس و دامادهای اصفهانی است . بدلیل وجود سواحل صخره ای و مرجانی جذابیت فوق العاده ای به عکس و فیلمبرداری می دهد .

6 . ساخت کلیپ و عکاسی فرمالیته درشهرکرد

اگر شما بدنبال فضای بکر ، رودخانه های طبیعی و کلبه های چوبی در دل طبیعت هستید ، حتما بهتون لوکیشن شهرکرد را برای ساخت کلیپ و عکاسی فرمالیته عروسیتان پیشنهاد میدم.

لیست کامل اکسسوری های لازم در عکاسی فرمالیته

  1. کلاه : یکی از باحال ترین و جذاب ترین اکسسوری در عکاسی فرمالیته می باشد . اگر انتخاب کلاه به درستی انجام شود عکسهای بسیار جذابی در عکاسی فرمالیته به ثبت می رسد . کلاه های حصیری برای عکسهای ساحلی و یا کلاه دیزاین شده سفید در صورتیکه عروس لباس سفید داشته باشد می تواند گزینه های مناسبی باشند .
  2. پابند : یکی دیگر از اکسسوری ها که می تونه در مدل بعضی از عکسها باعث جذابیت بیشتر عکس بشه وجود پابند های اسپورت یا نگین دار و یا اینکه با مروارید و دانتل تزیین شده باشند .
  3. دستکش : اگر عروس خانوم عزیز دوست داشته باشد از دستکش سفید توری کوتاه استفاده کنند می تواند گزینه جالبی برای عکاسی فرمالیته باشد .
  4. چتر : اگر علاقه مند به استفاده از چتر هستید می توانید از چترهای سفید و یا حصیری یا بیرنگ و شفاف برای عکاسی فرمالیته تون استفاده کنید .
  5. دسته گل فانتزی : معمولا عکس و فیلم فرمالیته دسته گل ندارد اما اگر این اکسسوری بر اساس هارمونی جذابی که با لباس و تم عکاسی تان دارد انتخاب خاصی خواهد بود به شرطی که از دسته گلهای فانتزی استفاده کنید که با دسته گل روز عروسی تان کاملا فرق داشته باشد .
  6. ریسه های نورانی : استفاده از ریسه های نورانی در لوکیشن های ساحلی و جنگلی بسیار زیبا هستند . از این ریسه ها جهت دسته گل عروس چتر و یا دکورهایی که در طبیعت برپا میشود به هرچه زیباتر شدن عکس کمک میکند .
  7. تاجگل عروس : با یک انتخاب خلاقانه تاج گل که متناسب با استایل عروس و فصلی که عکاسی فرمالیته انجام می شود به زیباتر شدن و جذابیت بیشتر عکس کمک کند .
  8. اکسسوری های خلاقانه : این نوع اکسسوری ها به هرچه جذاب شدن و زیباتر شدن عکاسی و فیلمبرداری فرمالیته کمک میکند . استفاده از سازه های مکرومه بافی، استفاده از ریسه های نورانی و میز چوبی، چیدمان میز و صندلی های چوبی یا حصیری بهمراه شمعدانهای حصیری، استفاده از ماشین های قدیمی، و موارد دیگر.

اکسسوری ها فاکتورهای بسیار مهمی هستند که می توانند به هرچه زیباتر شدن عکاسی فرمالیته کمک کنند که نباید از آنها غافل باشید .

کمک نیاز دارید? چت از طریق واتساپ