آتلیه عکس و فیلم تعیین جنسیت

استودیو آدینه بهترین آتلیه تعیین جنسیت در اصفهان

جشن تعيين جنسيت یا Baby shower چيست؟

يکي از جذابترين جشنهایی که درسالهاي اخير زوجهاي جوان اصفهانی به آن رو آوردند و مورد استقبال قرار گرفته، جشن تعيين جنسيت در اصفهان است.

حتما شما زوجهاي اصفهاني اين روزها کليپ و عکسهايي از جشن تعيين جنسيت در اصفهان و سایر شهرهای دیگر را در اطرافيان  خود ديده ایدو حالا که خودتان در انتظار تولد فرزند دلبندتان هستيد بدنبال بهترين اتليه تعيين جنسيت در اصفهان مي گرديد که با افتخار آتليه آدينه را که جزو بهترين و اولين آتليه هاي تعيين جنسيت و بارداري در اصفهان است را خدمتتان معرفي ميکنيم.

در جشن تعيين جنسيت مشخص مي شود که پدر و مادر عزيز اصفهاني منتظراطلاع از جنسیت دختر و يا پسر هستند  تا به بقيه مهمانها اعلام کنند و سایر مهمانان و فامیلهای درجه یک نیز منتظر این لحظه  و این دقایق هستند.

جشن  تعیین جنسیت را میشه گفت همه جا معمولا با تم رنگهای صورتی و آبی روشن برگزار می شود همچنین تمام وسایل تزیینی از قبیل بادکنک ها ، وسایل پذیرایی و حتی کاپ کیک اگر باشد بصورت مساوی به رنگهای صورتی و آبی می باشد.

پدر و مادر های عزیز اصفهانی می توانند از روشهای جذاب برا اعلام جنسیت نوزاد خود استفاده کنند.

ما در آتليه تعيين جنسيت آدينه دهها پيشنهاد جالت براي معرفي داريم:

کلیپ تعیین جنسیت آدینه در اصفهان

بهترين و جذابترين مورد اينست که نه پدر و مادر و نه هيچ کدام از مهمانها جنسيت نوزاد را ندانند و بواسطه کيک ، بادکنک و يا دودهاي رنگي  و تمهای جدیدی که هر ماه در آتلیه مابه روز میشود مشخص شود.

اين نوع جشن جزو هيجان انگيزترين حالت برای اعلام جنسیت نوزاد است که مورد استقبال پدر و مادر های جوان  در سالهای اخیر قرار گرفته است.

مورد بعدي اينکه پدر و مادرها از جنسيت نوزاد با خبر هستند اما مهمانها هيچگونه اطلاعي ندارند.

و مورد آخر که اينم مي تونه از هيجانات جشن تعيين جنسيت شما زوج های جوان باشد  اينه که یکی از مهمانها جنسيت نوزاد را بدانند اما پدر و مادر و دیگر مهمانها هيچ اطلاعي نداشته باشند.

اما نکته مهم اینه که از لحظه مشخص شدن جنسیت کودک بتوانید خاطره ای زیبا خلق و ثبت کنید که ما در آتلیه آدینه به شما در تهیه کلیپ و عکس از این لحظه هیجان انگیز کمک میکنیم .

زمان مناسب برگزاری جشن تعیین جنسیت در اصفهان

بهترين زمان براي گرفتن جشن تعيين جنسيت  زمانيست که شما بعد از پايان هفته 16 بارداري خود عکسي از سونوگرافي گرفته و فقط روز برگزاري جشن تعيين جنسيت خود را مشخص کنيد . به این صورت که با یکی از اقوام یا دوستان صمیمی خود به محل سونوگرافی میروید و دوست شما جواب را از دکتر به صورت مخفیانه و بدون اطلاع شما میگیرد و فقط او از جنسیت نوزاد تا روز جشن مطلع است.

به شما پدر و مادرهاي عزیز پيشنهاد ميدم که يه کليپ از جشن تعيين جنسيت فرزند دلبندتان تهيه کنيد که حتي سالهاي بعد هم با ديدن آن همان حس و حال رو دوباره حس کنيد.

روشهاي جذاب اعلام جنسيت نوزاد در جشن تعيين جنسيت

يکي از کارهاي پيشنهادي که مي تونه کلیپ تعيين جنسيت شما را در اصفهان هيجان انگيزتر کند اينه که مهمانها به دو دسته آبي و صورتي تقسيم شوند برحسب اينکه حدس ميزنن نوزاد دختر باشد يا پسرو بعد سر مثلا يه شام شرط ببندند . اينکار هيجان جشن تعيين جنسيت را چند برابر ميکند .

يکي ديگر از روشها اينست که بواسطه فشفشه هاي رنگي اعلام جنسيت کنيد که مي تونيد بواسطه يک نامه سربسته به تهيه کننده اين فشفشه ها اعلام کنيد .

روش ديگري که خيلي معمول ميباشد استفاده از بادکنک هايي که با کاغذهايي برنگ صورتي و يا آبی متناسب با جنسيت نوزاد پر شده اند که هنگاميکه بادکنک ها در جشن ترکيده مي شود پدر و مادر و مهمانها جنسيت نوزاد را متوجه مي شوند. ما برای ساخت کلیپ تعیین جنسیت در اصفهان دهها پیشنهاد دیگر برای شما داریم. که با مشاوره با ما میتوانید بهترین را انتخاب کنید.

کیک تعیین جنسیت در اصفهان

روش بعدی سفارش کیک برای جشن تعیین جنسیت اصفهان می باشد که می توانید از سونوگرافی خود بخواهید جواب تعیین جنسیت را بصورت یک پاکت در بسته در اختیار شما قرار بدهد و شما همان را به قنادی تحویل دهید . آنها بر حسب جنسیت نوزاد قسمت داخلی کیک را به رنگ مورد نظر میکنند . و از قناد خود بخواهید که سطح رویی کیک را با رنگهای خنثی تزیین کند و زمانیکه کیک را برش میزنید جنسیت نوزاد مشخص می شود.

ماکت کیک تعیین جنسیت در اصفهان

استفاده از ماکت کیک به جای کیک طبیعی تعیین جنسیت برای کسانی که مایل به هزینه کردن برای کیک نیستند امروزه باب شده است و آتلیه آدینه این امکان را فراهم کرده که انواع ماکت کیکهای گوناگون را برای رفاه مشتریان در آتلیه قرار داده است ونیازی نیست که مشتریان بخواهند کیک طبیعی تعیین جنسیت  تهیه کنند.

لباس جشن تعیین جنسیت در اصفهان

بهتر است که پدرو مادرهای عزیز اصفهانی در جشن تعیین جنسیت از ترکیب رنگهای صورتی و آبی استفاده کنند.همچنین میشه از لباس سفید استفاده کرد. اسپورت بودن یا رسمی بودن لباس به سلیقه شما برمیگردد و یا نوع جشنی که می خواهید برگزار کنید .

آتلیه آدینه در اصفهان کاملترین و مجهزترین آتلیه در زمینه لباس بارداری و تعیین جنسیت میباشد. و لباسها  با مدلهای متفاوتی جهت عکاسی و فیلمبرداری کلیپ تعیین جنسیت در اصفهان  فراهم آورده است. همچنین کلیه اکسسواریهای boy & girl وسایل مورد نیاز کلیپ و عکاسی تعیین جنسیت در اصفهان را در آتلیه فراهم کرده تا مشتریان دغدغه تهیه لباس وکلیه اکسسواریها را نداشته باشند و با خیال راحت کلیپ و عکاسی تعیین جنسیت در اصفهان را در موسسه ما انجام دهند.

گیفت جشن تعیین جنسیت در اصفهان

یکی دیگر از قسمتهای جذاب جشن تعیین جنسیت تهیه گیفت و هدایایی برای مهمانهای عزیز است. برای ماندگار کردن خاطره دنیا آمدن کودک و عضو جدید خانواده ، که باید به رنگ جنسیت نوزاد بوده باشد و می تونه مثلا شمع تزیینی ، یک لیوان چای یا قهوه خوری و یا هر چیز دیگری به سلیقه خودتان.

در ادامه با هم چندتا از زیباترین گیفهایی که می تونید تهیه کنید را با هم میبینیم .

سخن پایانی

ما نهایت تلاشمان را کردیم تا اطلاعات مورد نیاز شما را در ارتباط با جشن تعیین جنسیت در اصفهان را در اختیارتان قرار دهیم . قطعا دوست دارید ازاین مراسم خود لحظاتی را به ثبت برسانید که در آینده به فرزند خود نشان دهید ، وبا افتخار اعلام میکنیم که آتلیه آدینه جزو بهترین آتلیه هایی است که دارای دکورها و لباسها و اکسسواریهای تعیین جنسیت در آتلیه و فضای باز است و شما با وجود تیم حرفه ای و خلاق آتلیه آدینه می تونید تصاویر بسیار زیبایی را از مراسم جشن تعیین جنسیت فرزند خود با خیال راحت و بدون دغدغه به ثبت برسانید.

تیم حرفه ای آتلیه آدینه با توجه به سلیقه و میزان بودجه ای که شما در نظر میگیرید بهترین و زیباترین پکیج جشن تعیین جنسیت در اصفهان را در اختیار شما قرار می دهد.

بدنبال حرفه ای ها باشید

آتلیه آدینه
کمک نیاز دارید? چت از طریق واتساپ