عکس پرسنلی در اصفهان

ویژگیهای عکس پرسنلی : گرفتن عکسهای پرسنلی زیبا در اصفهان و دیگر شهرهای ایران از قوانین خاصی پیروی میکند که یک عکاس میبایست دقیقا آنها را رعایت کند عکسهای پرسنلی قالبا به دو دسته 4×3 و 4×6 تقسیم می گردد . که این سایزها برای ادارات گذرنامه و ثبت احوال و همچنین ادارات دولتی استفاده میشود . ولی بهترین عکس پرسنلی در اصفهان که در آتلیه آدینه گرفته میشود. دارای ویژگیهای خاص خود میباشد و با تبحر و مهارت خاصی این عکس طراحی میگردد و این به این دلیل است که ما در حین گرفتن عکس پرسنلی در اصفهان به موارد زیادی هم برای خانمها و هم برای آقایان که در قسمت پایین به آن اشاره میکنیم اهمیت ویژه ای قایل می شویم .

قوانین عکس پرسنلی برای خانمها :
1- حجاب خانمها برای گرفتن عکس پرسنلی در اصفهان وشهرهای دیگر ایران باید به گونه ای باشد که هیچ گونه موییی از زیر حجاب بیرون نباشد . خانمهایی که به آتلیه آدینه مراجعه میکنند اکثرا نمیتوانند موی خود را کاملا زیر مقنعه و یا روسری حفپظ کنند و اغلب موهایشان بیرون میزند که ما در این آتلیه سعی کرده ایم قسمتی از مو که بیرون می ماند را در هنگام طراحی توسط فتوشاپ ادیت کرده و پوشش حجابی را بر روی مو کامل کنیم . 2- حجاب خانمهای بالای 9 سال حتما میبایست کامل باشد. 3- خانمها برای گرفتن عکس پرسنلی در ایران مجاز به استفاده از عینک و کلاه نیستند. 4- عکس پرسنلی خانمها نباید آرایش غلیظ داشته باشد چرا که مراجع اداری آنرا قبول نمیکنند. 5- عکس باید تمام رخ باشد به طوریکه قرص صورت خانمها کاملا مشخص باشد.

عکس پرسنلی پاسپورت

خصوصیات عکس پرسنلی برای آقایان
1- عکسهای پرسنلی برای آقایان باید به طوری گرفته شود که از روبرو باشد و هردوی گوش پیدا باشد ولی این بدان معنا نیست که عکس تخت گرفته شود. 2-بهترین عکاسی پرسنلی برای آقایان در اصفهان در آتلیه آدینه گرفته میشود و این به گونه ای می باشدکه در هنگام طراحی هیچگونه تغییری در صورت انجام نشود ولی طراح آنقدر ماهرانه روی عکس کار میکند که بر اساس فرم صورت آقایان رتوش عکس را بسیار زنده و طبیعی انجام دهد و تغیراتی که باعث مصنوعی بودن عکس میشود را انجام ندهد. 3- عکس پرسنلی در اصفهان و سایر شهرهای ایران حتما می بایستی رنگی باشد. و عکسهای سیاه سفید از نظر ادارات و سایر اماکن دولتی رد میباشد. 4- عکس پرسنلی برای پاسپورت و یا گذرنامه و حتی گواهینامه در اصفهان و سایر شهرها حتما باید جدید باشد و از تاریخ آن بیش از 6 تا 8 ماه نگذشته باشدچرا که با ظاهر کنونی اشخاص باید مطابقت داشته باشد. 5-عکس پرسنلی برای هر سازمان باید استانداردهای لازم آن سازمان را داشته باشد. 6- برای اشخاصی که عکس پرسنلی و یا لاتاری را با عینک میگیرند باید عکاس طوری عکس را بگیرد که هیچ گونه رفلکسی بر روی عینک شخص مشخص نباشد. 7- تغییر وزن بسیار زیاد به طوریکه در چهره شخص هویدا و آشکار باشد و چهره وی را لاغر یا چاق کند از لحاظ مراجع قابل قبول نیست. 8-داشتن لبخند وعدم نگاه مستقیم به دوربین و همچنین استفاده از کلاه برای آقایان و کودکان درعکاسی باعث میشود که آن عکس مورد تایید ادارات ویا سازمانها نباشد ما در آتلیه آدینه در اصفهان طوری عکاسی پرسنلی برای پاسپورت و گواهینامه و حتی شناسنامه و لاتاری را انجام میدهیم که چهره اشخاص در عکس به اصطلاح خشک و زمخت نباشد و شخص بتواند چهره خود را در عکسی که قرار است یک عمر در شناسنامه و یا در گذرنامه بگذارد دوست داشته باشد.

عکس لاتاری

خصوصیات عکس لاتاری

نحوه گرفتن عکس لاتاری برای گرین کارت آمریکاخیلی مهم است چون عکس لاتاری تنها گزینه ای است که شانس برنده شدن شما را در لاتاری زیاد میکند. زیبایی عکس لاتاری در اصفهان در دستان ماست چون در این زمینه بهترین عکاسی لاتاری در اصفهان را متخصصان عکس آتلیه آدینه در کاملترین آتلیه اصفهان از شما میگیرندباید توجه داشت که عکس لاتاری چنان مهم است که حتی در مرحله اول ثبت نام برای لاتاری فقط سفارت آمریکا چهره شخص را در نظر میگیرد پس در انتخاب آن دقت لازم را ثبت نام کنندگان لاتاری باید به عمل آورند. در موارد زیر خصوصیات عکس لاتاری خوب را در اصفهان به اطلاع شما خواهیم رساند. 1-عکس های لاتاری باید از روبرو و در زاویه کاملا متقارن گرفته شود و حتی شانه های شخص مورد نظر در عکس هرگز متمایل به سمت چپ یا راست نباشد. 2- سر اشخاص در عکس لاتاری نباید متمایل به سمت راست یا چپ باشدو صاف در مرکز کادر به طوری که متقارن در کادر از وسط باشد.ما در آتلیه آدینه برای زیباتر شدن عکس متقارن در عکس لاتاری را تخت یا خنتثی نمیگیریم چرا که ممکن است چهره شخص بی حال به نظر برسد از این رو این کار را مطابق با استانداردهای جهانی انجام میدهیم. 3- سایز عکس لاتاری میبایست 600 در 600 پیکسل ؛ یا 5 در 5 سانتیمتر باشد این سایز برای گرین کارت آمریکا ثابت است و قابل تغییر نیست. 4- اگر خواستین از سایز عکس لاتاری مطمئن شوید میتوانید در این سایت آن را آپلود کرده تا از طریق سایت اصلی به شما گفته شود آیا سایز عکس درست است یا خیر. 5- عکس به هیچ عنوانی رتوش نداشته باشد ولی اگر لکه گیری توسط رتوش کار به نحوی انجام شود که مشخص نباشد که این عکس کار شده است اشکالی ندارد. ما در آتلیه آدینه بهترین عکس لاتاری در اصفهان را به نحوی در می آوریم که هیچگونه ایرادی به عکس وارد نشود و توسط سایت گرین کارت آمریکا مورد قبول واقع شود. 6-کادر بندی در عکس لاتاری باید به گونه ای باشد که تا سر شانه دو طرف باشد و هیچگونه فضای خالی در اطراف عکس وجود نداشته باشد. 7- در نورپردازی عکاسی لاتاری نور عکس زیادیا کم نباشد چرا که باعث از بین رفتن بافت عکس میشود. 8- عکس لاتاری باید حتما به صورت عمودی گرفته ولی به صورت مربع ور سایز 5 در 5 سانتیمتر طراحی گردد. 9-حجم فایل عکس نهایی لاتاری میبایست کمتر از 240 کیلو بایت باشدو بیشتر از آن قابل قبول نیست. 10- درجه رنگ عکسهای لاتاری باید24 بیت کالر باشد. و عکسهای سیاه وسفید و با رنگهای غیر طبیعی مورد قبول نمیباشد.

       عکس لاتاری خانم در اصفهان
نکاتی برای گرفتن عکس لاتاری برای خانمها:
برای گرفتن عکس لاتاری برای خانمها حجاب مسئله ای ندارد ولی به شرطی که قرص دورتا دور صورت کاملا مشخص باشد. بهترین عکس لاتاری در اصفهان برای خانمها در آتلیه آدینه با سبک خاصی مطابق با استانداردهای جهانی لاتاری گرفته میشود و ارائه میگردد در بعضی از مواردهای گرین کارت آمریکا نوشته شده که در برخی از ممالک اسلامی عکس با پوشش حجاب و کلاه مانعی ندارد ولی حتی همین پوشش نباید کوچکترین قرص صورت را بپوشاند . عکس فوری پرسنلی در اصفهان: عکس فوری پرسنلی در اصفهان در سایزهای متفاوت 3 در 4 و 6 در 4 و 2 در 3 برای مراکز اداری مانند گذرنامه و شناسنامه و پایان خدمت در آتلیه آدینه بابالاترین سرعت و حتی در روزهای تعطیل گرفته میشود و پس از عکسبرداری سریعا رتوش میگردد و پس از طراحی فوری با کیفیت عالی چاپ میگردد و به مشتری تحویل داده میشود.این آتلیه تنها آتلیه ای است در اصفهان که در روزهای تعطیل هم مشغول به کار است و کلیه خدمات عکس فوری در اصفهان را انجام میدهد. چاپ عکس فوری در اصفهان چاپ عکس فوری در اصفهان در آتلیه آدینه در سایزهای کوچک در هفت روز هفته انجام میشود ولی برای سفارش ابعاد بزرگ در دیگر روزهای هفته و بعضی از روزهای جمعه که مراسمات عروسی برگزار میشود.

عکس فوری پرسنلی در اصفهان

عکس فوری پرسنلی در اصفهان در سایزهای متفاوت 3 در 4 و 6 در 4 و 2 در 3 برای مراکز اداری مانند گذرنامه و شناسنامه و پایان خدمت در آتلیه آدینه بابالاترین سرعت و حتی در روزهای تعطیل گرفته میشود و پس از عکسبرداری سریعا رتوش میگردد و پس از طراحی فوری با کیفیت عالی چاپ میگردد و به مشتری تحویل داده میشود.این آتلیه تنها آتلیه ای است در اصفهان که در روزهای تعطیل هم مشغول به کار است و کلیه خدمات عکس فوری در اصفهان را انجام میدهد.

چاپ عکس فوری در اصفهان

چاپ عکس فوری در اصفهان در آتلیه آدینه در سایزهای کوچک در هفت روز هفته انجام میشود ولی برای سفارش ابعاد بزرگ در دیگر روزهای هفته و بعضی از روزهای جمعه که مراسمات عروسی برگزار میشود.

کمک نیاز دارید? چت از طریق واتساپ